Äntligen måndag.

Man kan inte tro att man längtar till måndagar, men jag tänker såhär.
När det är måndag så är det ju snart tisdag, och förutom en massa bra tv så innebär just denna tisdag en speciell grej för mig. Mer info om det ifall det går bra.

Nu ska jag iaf göra någon nytta här hemma, och sen gå igenom Vals koreografi. Ska göra partneringen imorgon fast jag inte får för min sjukgymnast, men jag har inget val, jag hoppas bara att min fot är bättre på onsdag när jag ska kolla den.
I övrigt börjar det rulla på med skolan och livet och nu har jag bestämt mig för att börja träna extra också, jag måste få in disciplinen. Så måndagar blir rehab och styrketräning, tisdagar vila (det är ju en väldigt fysisk dag ändå), onsdagar styrka, torsdagar rehab och fredagar-söndag vila. Det blir en bra början iaf, så får vi se vad som händer.
Ska också stretcha varannan dag!


Såhär ska jag bli, minus den orangea outfiten.

Oh, imorgon ska jag nog sola!
Och nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Den första Linnea

vad bra att du inte ska ha organgedräkt. Även om det, enligt Legally Blonde, är det nya rosa. Sure alla vet att inget kan ersätta rosa.

2008-10-07 @ 08:58:48
URL: http://frulindberg.blogg.se/
Postat av: Nat

Är fortfarande jättenyfiken. Men ta det ifall det går bra då ;p

2008-10-07 @ 21:01:40
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0