Bonde söker make.

Mitt i aggressiviteten så lyser lite homokärlek upp mitt liv. Eller ja, inte så mycket mitt liv som min tv. Men ändå.
Jo, det är så att jag zappade ifrån homosarna i Make Me A Supermodel till Bonde söker fru för att jag vet att det är en bonde med som inte går av för hackor. Och han klår Karl-Petter med hästlängder. (Hah, där var jag fyndig, han är nämligen en hästbonde)

Och inte nog med det, han är homo. Alltså borde det heta, Bonde söker respektive alt. Bonde söker fru och eller man.


Är han inte söt, det är inte ofta man ser en bonde av sån klass.

Kan man inte göra en Dansare söker make?

Och jag hatar min dator också.

Kommentarer
Postat av: Den första Linnea

Men Infantboy! du verkar lika deppig ibland som jag. Vio borde slå oss ihop. Tänk att vi ändå kommer att hamna där i GA tillsammans till slut. Kom upp en helg snart hit så dricker vi så mkt sprit att vi däckar ihop i min fabulösa lägenhet (den är inte så fabulös, men den är min). Kom gärna typ nästa lönehelg så kan vi dansa och äga på open. sen så har jag en fundering angående han på bilden. Han såg ut som en redig pöjk, och hästar är allt kul (väldigt fyndigt skämt btw). Satsa på honom, han måste ha Facebook eller så får du nästla din in i tv4huset. DU KAN KLARA DET!!!!!

2008-10-09 @ 09:36:34
URL: http://frulindberg.blogg.se/
Postat av: Jacob

ja tänkte faktiskt skicka brev till bonde söker fru haha.. ja tyckte han va bra o snygg typ o rik o sånt haha.. men ja ångra mig,ofta man vill va med i bonde söker.. nope.. hiho

men dansare söker man e ju fan as bra haha.. vi två kan va me o söka en varsin partner.. fett bra.. typ haha

2008-10-09 @ 21:25:34
URL: http://jacob1.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0