First hand second hand family style

Nu blev det inget IKEA.

Men... det blev organisering av mina och andra kläder i källaren och även om det låter trist så hittade jag några guldkorn. Vissa nya men också många gamla. Jag gick typ bara i mina föräldrars gamla sjuttiotalskläder på gymnasiet och nu ska stilen äntra stockholm. Det är lite Beyond Retro över dom. Så Nat, du gillar dom säkert.

Here's what I've found so far;

Nice eller hur, och dom matchar mina ögon! Det är två tröjor, en jacka, en anorak och en väst.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vet ju att du tycker om det! Haha, men det kan jag väl bjuda på. Här är Halloweenfirandet igång med full fart, Salem som ligger nära där jag bor är USA's Halloweenmecka. Där har folk varit utklädda och läskiga i flera veckor. Körde nästan av vägen för några dagar sen när ett lik gick över vägen...

Gulligt att de vill överraska men de kanske måste förstå att vissa saker är mer traumatiska än andra. Jag menar, en halvfärdig middag - det är en fin överraskning! ;)

Roligt att du hittat massa gamla kläder, ser hur snygga ut som helst!

Hälsa Sundsvall från mig! Kram!

2008-10-28 @ 21:29:24
URL: http://myownwords.blogg.se/
Postat av: Lisa

Föresten, när ska du hälsa på mig då? :)

2008-10-28 @ 21:30:13
URL: http://myownwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0