Gaaaaaaaah!

Nu blir jag galen. Blev attackless på Sundsvall nu. Jag tycker det är okej när jag får vara med dom jag väljer på stan och så men så fort jag kommer hem får jag panik och vill bara åka tillbaka till Stockholm igen. Familjen Forsberg och mormor Persson har en förmåga att låta högt och jävligt, säga samma saker tusen gånger och bara totalt missa att man vill vara ifred. Jag är så glad att jag faktiskt har flyttat hemifrån.

On other notes så måste jag ju gratta herr Andersson Joakim idag, han fyller ju nämligen den magnifika åldern av 20år. Och således även jag. Jag har ju ett alias som heter Joakim Andersson som brukar köpa SL-kort åt mig. Han fyller år samma dag. 881029, fantastiskt.


Här är han, mannen, myten, legenden. Jocke Andersson - 881029!

Nej, nu ska jag se på Make Me a Supermodel och sen ta livet av mig tänkte jag.
Men grattis Jocke!

Kommentarer
Postat av: Jocke

:) helt fantastiskt. "mannen, legenden.."

It made my day!! :)

2008-10-30 @ 00:34:27
URL: http://pheoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0