Jag hatar att klaga

Det finns mycket som jag hatar här i världen, jag är en ganska aggressiv personlighet, och jag vet att jag klagar högt och ofta men nu måste jag klaga lite till. För här i bloggen klagar jag sällan.

Dåså:
Jag hatar mitt badrum, jag hatar mitt kök, jag hatar min lägenhet i allmänhet och smutsen i synnerhet, jag hatar att jag inte kan sova om nätterna, jag hatar att jag inte kommer upp på morgonen, jag hatar att jag inte har några pengar, jag hatar att jag ändå handlar, jag hatar att mitt hår aldrig ser bra ut bara som det är, jag hatar att jag inte kan äta vad jag vill, jag hatar att jag har finnar, jag hatar att jag inte är smal, jag hatar att jag skadat mig, jag hatar att det inte har läkt, jag hatar att alla andra verkar ha det så enkelt, jag hatar att dom inte märker det, jag hatar att jag blir avundsjuk, jag hatar att jag är så fucked up, jag hatar åt att min intelligens slåss mot min vilja, jag hatar att alla andra har bättre kroppar än mig, jag hatar att jag hamnade just på det mest besökta seven elevenet och inte ett dött ica, jag hatar att jag inte föddes med en talang för sång, jag hatar att jag har förstört det mesta för mig själv, jag hatar att jag nu måste börja göra som man ska och inte som jag vill, jag hatar mycket mer men mest av allt hatar jag att klaga, men just nu känns det som att jag inte kan göra annat.

Bara för att nämna några grejer.

Kommentarer
Postat av: W A R G

My god så hatisk du är Johan! Jag tycker att du ser väldgt smal och fit ut i alla fall! Tycker även ditt hår blev mycket vackert när du fxade tll det så jag Vet inte riktigt vad du pratar om :D

2008-10-08 @ 23:12:24
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: Jocke

Asså jag orkar inte ens kommentera det där.

2008-10-15 @ 20:22:52
URL: http://pheoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0