Jag måste ju vara dum i huvudet.

På min skola, så kan man snubbla på jobb då och då. Och så är fallet i detta nu.
Jacob fick en lapp och frågade mig om jag ville vara modell/dansare. Och visst sa jag, det är väl inte så farligt men dom som råkade hamna på detta jobb med mig är Hannes, Jacob och David. Och till saken är att alla dom är smala, men inte jag. Och det skulle vara okej, om det inte vore för att vi typ ska stå i underkläder. (Och ja, jag vet inte vad jag tänkte där heller) Så fatta va fet jag kommer se ut bredvid dom.

Nej, det är inte okej.




Idiot.


Kommentarer
Postat av: malin

johan, I love you, men fan vad jag vill ge dig en fet jävla smäll:

DU ÄR INTE FET OCH HAR ALDRIG VARIT!

2008-10-10 @ 20:36:01
URL: http://cordykaye.blogg.se/
Postat av: Veronica

Du är snyggast, bäst och vackrast! Pussar!

2008-10-10 @ 22:18:33
URL: http://sapho.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0