Make me a supermodel

Är mer min typ av program, alla är smala och snygga. (Dom brukar kalla mig ytlig men jag har aldrig förstått varför)
Det är lite som en sämre version av ANTM fast ändå bättre för att det är killar med och killar är ju snyggare.
Och det finns en jättecharmig bög som heter Ronnie och han har blivit kär i en hetero (än så länge)fängelsevakt som heter Ben från Nashville. Som dessutom är gift. Men jag har hört rykten om att han kanske svänger lite längre fram i serien. Ser fram emot med spänning.

Här är dom söta tu under en shoot som jag inte har sett än, så det kanske är så att rykterna stämmer.

Varför är inte jag snygg och modell och hittar någon som är lika snygg och modell som vill gosa med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0