Plus och minusmöte

Det blir det nu, för kvällen har verkligen varit plus och minus.
-
Först och främst så är svenska folket dumma i huvudet. Och jag menar inte bara lite, utan helt jävla utvecklingsförstörda.
Det finns bara en sak som kommer att få mig att titta på Idol i höst, och det är om juryn tar in Linda som wildcard. Skandal.

Alltså, ni kan ju kicka ut Alice, Anna, Yasmina, Jenny först och främst och sen Loulou och Sep och sist av allt Linda. GAH!

+
Sen så kan ju folk dansa och det här var ett bra sista avsnitt. Katee måste vart helt död när showen var slut för hon gjorde typ alla nummer. Skandal att inte hon vann, men ingen Idol-skandal. Hon fick ju 50000 (dollar dessutom) och jag grät många gånger. Pas de deux :t som dom gör är galet. Joshua är duktig men kalla han inte oskolad om han har tagit klasser. Det är som om jag skulle kommit med i skandinaviska versionen och säga att jag aldrig dansat hiphop eller liknande. Jag är ingen hiphopare, men nog fan har jag provat på en del. Bra final iaf, med mycket gråt och skratt.
Wade Robsons koreografi med kaninerna var ju typ det bästa jag någonsin sett.



Helt fucked up, men galet bra. Det här måste ju till och med du gilla Linnea. (Inte burefjorsk alltså),

Kommentarer
Postat av: den andra Linnea

klart jag gillar det! det är ju som om musikalen Cats haft sex med Goldfrapps skiva Black Cherry under en galet koksad fest, å detta blev avkomman. lite mer sexuell nerv alt. ett slagsmål och jag hade vart nöjd. (ehm, nöjdare)

2008-10-02 @ 00:20:21
Postat av: malin

det står mellan live fast die old och slå lilla hjärta, slå just nu. I will survive funka rinte, för seriöst, vem överlever? :D

2008-10-02 @ 01:36:57
URL: http://cordykaye.blogg.se/
Postat av: Den första Linnea

Jag älskade det faktiskt... Skrämmande men samtidigt så vackert :)

2008-10-02 @ 11:58:51
URL: http://frulindberg.blogg.se/
Postat av: saom

Undrar hur det kommer att funka med juryns wildcard i år? Ska bli spännande att se.

2008-10-03 @ 16:31:24
URL: http://saom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0