Sneakers 'n stuff

Efter min fruktansvärt långsamma insats på jobbet idag (läs föregående inlägg för att förstå varför) så gick jag en sväng bort till Sneakers 'n Stuff för att kolla på rean som jag hörde att det ryktades om.
Dom hade nämligen tag två betala för en på en massa grejer i butiken. Jag som är skogalning hittade genast en massa grejer att köpa. Nackdelen är ju att det är ju dyra grejer ändå även fast du bara betalar en vara. Men kvalité kostar.

Anyhoo så kom jag hem med två par skor för 999 kr. Och jag hade förmodligen köpt halva butiken bara för att det var två för en även fast jag inte har råd och det egentligen inte är billigt heller.
Dessa fick jag med mig hem:



Jag tyckte om dom iaf, och det är en typ av sko som jag vill ha men aldrig skaffat.

Kommentarer
Postat av: Jacob

dom röda=me like

2008-10-05 @ 20:40:02
URL: http://jacob1.bloggspace.se
Postat av: Jocke

Förstår dig. Är också skogalning! :)

2008-10-15 @ 20:17:54
URL: http://pheoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0