Cirkus Sleven

Funderar på att konkurrera ut bröderna Bonett. Eller Scott eller vad fan dom nu heter.

Det var som världens längsta hemmafest igår, alla man kände var där, personal som inte jobbade löpte amok bakom kassorna, och folk snodde och bråkade. Sofia, Lea och Bam Bam var in och även Bettan och Christina. Fett kul. Bettan har ju legat i något slags håla i ett halvår för vi har inte fått tag på varandra.

Anyhoo, nu ska jag åka och handla med bärhjälp från Soffan, jag har nämligen tio procents rabatt på hela summan på ett köptillfälle. Så nu blir det hamstring. Jag skulle gå upp tolv för att jag ska somna i tid ikväll, men jag vaknade halv fem. Känns lite omoraliskt men jag har ju faktiskt jobbat natt.

Nej, nu ska jag fräscha till mig så att jag ser respektabel ut.
Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0