Dags att skaffa barn kanske?

Eftersom att de flesta av er som läser denna blogg är i dansvärlden, unga, eller bara allmänt upptagna så har  förmodligen inte så många av er barn.
En som dock har barn är min gamla barndomskompis Veronica. Hon är 86:a som mig med två små barn nu vid 22 års ålder och det kan man ha sina tankar om men jag ska säga er att hon är verkligen rätt person med barn.
Hon är en fantastisk mamma och ungarna är galet söta.
Måste bara visa en bild på yngsta barnet, Olivia. Är inte ungen skön så sig?


Så himla charmig. Det är nästan så att jag ska fara hem till Sundsvall och kidnappa henne!

Vill ni läsa om ett annorlunda liv för en 22åring med barn, dagis, villaköp och så vidare samt se mer bilder på två galet söta barn så gå in på sapho.bloggagratis.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0