Doktorn kan komma.

Jag har ett vagt minne av att jag jämt brukade sitta och glo på det när jag hade kommit hem från skolan i mina yngre dagar. Men idag när jag satt och väntade på min röntgen så var det på TV:n i väntrummet. Det är inte särskilt bra. Alls.

Varför var jag där, undrar ni nog?
Jo, jag har ju haft lite ont i foten och min sjukgymnast tyckte att jag skulle dubbelkolla att allt läkt rätt, och förmodligen så är det så. Men man kan ha ont ändå. En liten chans dock är det att något är fel, därav röntgen.
På fredag vet jag säkert.

Något annat lite mindre trevligt hände i väntrummet. In kom en man i 40årsåldern med sin mamma. Dom var båda invandrare, och inget ont om det, men dom var verkligen kliché. Hon hade typ mustach och han var tjock och svettig. Men inte nog med det. Vi satt på samma stolsrad och han satt med sin mamma i en rullstol framför honom. Men han satt och stirrade på mig från bakom en tidning som han låtsasläste. Och när jag sneglade lite, så såg jag att han satt och masserade. Inte mamman utan sitt skrev. Och man kunde se något växa. SÅ JÄVLA ÄCKLIGT.

Sedan så for jag förbi affären, för jag skulle ändå inte hinna tillbaka till skolan. Och vad hittar jag inte då?
Jo, ett utav Klippets (bästa affären i Stockholm btw, hör av er för detaljer samt ev. karta) specialerbjudanden.
18st Gainomax för 159! Det är typ 8 kronor styck. Så såhär ser det ut i min kylskåpsdörr nu.


Crazyfullt med Gainomax.

Nej, nu ska jag se på Heroes innan jag ska iväg och sjunga. Bra serie som jag börjar att se nu, lite lätt försenad.
Toodles.

Kommentarer
Postat av: Jacob

oh,massa gainomax.. drack sånt hela tiden förut faktiskt...!

2008-09-17 @ 20:56:07
URL: http://jacob1.bloggspace.se
Postat av: Anonym

men johan, det är väl skönt att vara poppis? ;)

usch fan, du skulle skämt ut honom på nåt vis...fy för äckel.

2008-09-17 @ 21:26:09
Postat av: N A T

Fan va disgusting det i väntrummet! Uäk!

Fan vilken uppladdning med gainomax, grymt ju! Sj har jag fixat Herbalife idag. NAJS.

2008-09-17 @ 21:27:03
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Lisa

Alltså, det där var ju helt jä*la sjukt! Uäck säger jag bara. Din stackare, bli utsatt för sånt tok.

2008-09-17 @ 23:10:35
URL: http://myownwords.blogg.se/
Postat av: Jocke

Det här har jag inte fått höra. ;) Fan vad vidrigt!

2008-09-21 @ 19:10:02
URL: http://pheoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0