I mitt eget blue hawaii.

Alltså jag dör. Jag har varit och kollat på Christer Sjögren. Det var jag, Linnea, Zain, David, Christopher och Karin.
Fyfan va roligt vi hade!



Det började med att jag hade mentormöte med min fabulösa mentor Nathalie. Sen så mötte jag upp gänget och vi drack lite på bussen innan vi gick förbi vakterna med ett enkelt: "vi är med danstjejerna". Vi fick sitta på läktaren vilket var skönt får då kunde vi låta lite utan att störa för mycket. Och dricka naturligtvis.
Det blev väl en tre vinflaskor typ, och lite allsång.

Det sjukaste av allt var att när showen började var dansarna utspridda på pelare i lokalen i typ flamencokläder med snygga solfjädrar. Plattformarna som dom stod på började snurra och dom stod som såna där ballerinaleksaksaskar medans lite pianoklink ljöd i bakgrunden. Men det övergick i, hör och häpna, Let me think about it. Och dom dansade snyggt som fan innan det övergick i, hör och häpna igen, My baby shot me down. Galet bra. Och sen som från ingenstans kommer Christer Sjögren och börjar sjunga Djingis Kahn. Tämligen bisarrt.

Jessica Andersson gjorde några gästnummer och även om vi inte fick Kalla Nätter så körde hon Kom i discomedleyt och det var också snyggt som fan. Klänningarna var galna. Jag ville sno en.
När showen var slut och vi kom till busshållplatsen så var både Chris och Karin borta. När vi ringde dom visade det sig att dom hade fastnat vid souvenirståndet. Och fulla som vi hade blivit så hade dom tyckt det var en bra idé att köpa en t-shirt och nyckelband samt lypsyl med Christer Sjögren-loggor på! Fantastiskt.


Jag fick med mig dom i fyllan och villan.

Efter en långprommis till Gamla Stan, ett attackglas vin och och lite drama så förflyttade vi oss till G. Där dansade vi arslet av oss och gick nog ner i spagat också insåg jag nu i en horribel flashback.
Det var grymt roligt och vi attackraidade Sleven också så vi får väl se om chefen ger oss kicken på nästa möte.
Sen tog jag och Zain en taxi och kvällen var över. Grymt skönt också att jag inte var bakis alls. Det var nog all mat jag åt på seven.

Nej, nu ska jag ta och fräscha till mig lite, det här är inte okej.

Kommentarer
Postat av: Nat

Åh va roligt!

2008-09-27 @ 19:14:56
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0