Imorgon är en annan dag.

Nu fick jag en rolig idé. Tänk om alla mina blogginlägg döptes till en schlager. Det måste jag testa ett tag. Skriv gärna vad ni tycker om det.

Alltså, imorgon är en annan dag och inte vilken dag som helst (men gud, jag börjar bli som chandler, totalt förutsägbar) utan en dag med smärta.
Jag har nämligen vart på en workshop idag med en massa akrobatik och sånt och om jag kan gå till skolan imorgon så kommer jag ömsom grina ömsom skrika och ömsom skratta. ´(Skriver man så?)

Annars har helgen varit mest jobb och lite fest. Nu ska jag sova lite men skriver nog mer sen.
Helgens bild:

Zain fixar Ritas hår och hon dricker efter eget recept; sprit, vin och tranbärsjuice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0