På det hela taget en bra dag, förutom tights.

Det började segt, men jag har så som mig själv att skylla. Och Jocke en del också. Vi tog nämligen en improviserade barrunda kring S:t Eriksplan igår kväll. Men kul var det.

Dagen förflöt ändå på rätt bra, fram tills att vi kom till baletten.
Jag var sådär lagomt taggad som jag alltid är när det är balett, men jag stod inte på samma plats. (stämningsmusik här tack) Sådär svensk som man är så sitter man inte bara vid samma plats i konferenssalen, man står vid samma ställe på stången.

Men jag jagade bort utbytestyskan och stod mitt på golvet, och tro på fan att jag syndes. För redan innan första övningen var slut så började Ane Marie skrika på mig, och dra i mig sådär ryskt (fast i hennes fall typ rumänskt) och jag börjar jobba som fan. Jag har aldrig svettats så på klass någonsin. Jag visste inte ens att jag kunde jobba så mycket.
Och hon slutade inte heller. Så jag jobbade arslet av mig och känner verkligen att jag kommer utvecklas nu.
Det enda som var jobbigt är att hon inte gillade mina byxor så jag måste ha tights från och med nu och jag känner mig så jävla TJOCK i tights. Fyfan.

Men ska man bli bra på att dansa så. Jag kanske blir smalare snabbare nu när jag jobbar hårdare också.

För övrigt så har Jacob förstört mitt liv genom att berätta vem som vinner Top Model. Det var det enda positiva i mitt liv ju.
Men ingen fara, jag ska inte förstöra det för er. Jag är inte sån.

Nej, nu ska jag tycka synd om mig själv.
Ta.

Kommentarer
Postat av: Nat

Som sagt, du var grym idag! Good job! ;) Kommer bli en upplevelse att se dig i tights imorgon. Kanske ska ta med kameran?

2008-09-11 @ 22:46:29
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: Jacob

d va väl kul att man fick förstöra nåns liv.. händer inte så ofta. hah lol, by the way hon som vinner blir småhet liksom så d kan ju va kul o föölja .!

2008-09-12 @ 18:56:58
URL: http://jacob1.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0