STANNA HEMMA FÖR I HELVETE!

Det är det här jag har sagt till alla jävla idioter på skolan! Om man är sjuk, så ska man vara hemma, annars kommer någon oskyldig (läs: mig) bli smittad. Precis som det har hänt nu.

Jag blir aldrig sjuk men om det är tio pers med virus i kroppen som tränar bredvid dig så är det klart att man har en ganska påtaglig smittorisk. Så nu är jag hemma tills jag har antibiotika eller är frisk för jag vill inte att någon annan ska bli smittad av mig.

Det suger att vara hemma men det får man ta. Jag missar min första balettklass just nu och sen även min första jazzklass. Jag som ville ha hundra procent där men det kanske är oundvikligt att man missar någon i slutändan. Som om det inte är nog att jag inte får hoppa.
Ja, just det. Vet inte om jag sa det men jag var ju hos läkaren och det har inte läkt som det ska så att jag får inte hoppa på tre månader. Men det är rätt lugnt ändå. Man lär sig väl något av det.
Det gör det desto roligare när jag kommer tillbaka och inte har hoppat på 8 månader men ändå gör det bättre än alla andra! Jag, självsäker? Nu förstår jag inte alls vad du menar.


Oj, det var inte lilla bilden, men jag är ju också rätt lång. Ser inte riktigt så skabbig ut dock. Jag är ju alltid fräsch.


Kommentarer
Postat av: I D A

Haha, men jag är liksom inte sjuk. Jag har bara en JÄVLA rethosta som jag alltid får efter jag varit sjuk :( Stackare, precis samma sak hände mig! Någon jävel smittade mig med förkylning och nu hostar jag så jag spyr! Krya på dig i alla fall!

2008-09-22 @ 18:03:20
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0