TGIF

Som dom säger i staterna. Thank God Its Friday.
Imorgon är det ju slevenfest så idag tar jag det lite lugnt.

Lars, min man från Sundsvall är här i helgen pga SFS (Stagefight Sweden) styrelsemöte som vi ska på imorgon. Det är efter det vi ska ha vår årliga fest/femkamp på grönan som jag iår kommer att vinna precis som traditionen sig bör.
Nu ska vi dricka caucasians eller som man säger i Sverige, white russians.
Men vi hann även med att shoppa lite åt Lars och jag lyckades springa på en jacka som jag blev helt kär i.



Jag vet att allting är fett skabbigt omkring, men visst var jackan snygg. Kanske inte mest originella men precis en sådan jag velat ha länge.


Nej, nu ska vi se på film och dricka sprit sådär som man gör i Norrland.
Vi syns på andra sidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0