Thanks Heaven for Seven Eleven.

Ja, det är så illa. För att betala av mitt kreditkort så måste jag börja jobba igen . Och det är ju skönt att det är ett jobb som jag kan men det som inte är lika skönt är att det är fredag kväll och jag ska vara nykter för att jag ska jobba inatt.

Så jag kommer inte i säng förrän kl 7 imorgon bitti kanske. Och för er som inte vet så ligger mitt Seven (som är det enda på halva söder med nattöppet) mittemot en krog med Stockholms billigaste öl. Gröne Jägaren. För er Sundsvallsbor så är det som Daltons fast mycket mycket värre. Dom har också karaoke och fyllona brukar vilja komma in hos oss och sjunga lite också.

Det blir väl en uppdatering imorgon om det händer något speciellt. Vi brukar ha en tävling där vi utnämner en "nattens idiot". Och det finns alltid många nominerade.



Kom in och hälsa på vetja!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fabulöst är ett ord jag slänger mig med rätt ofta faktiskt, för att hedra herr Bydén! ;) Såg ju premiären av Top Model säsong 11 i veckan så det kan ju ha varit därifrån som jag fick fierce. :) Önskar att jag kunde gå till ditt Sleven men då det är lite långt blir det Starbucks istället!

2008-09-06 @ 00:04:14
URL: http://myownwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0