Vice ordförande Johan tack.

Idag har varit en bättre dag. Jag var upp kl 6 för jag skulle vara på Feelgood kl 8. Hyfsat tärt.
Och allt det bara för att jag ska få veta att jag inte får snurra ens på två veckor för att min fot måste läka. Så jävla omständigt! Men ändå är jag inte så less som man kan tro. Eller jo, men det kommer och går.

Sen när jag kliver in på jazzen där jag iofs visste att vi skulle ha studiebesök så öppnar Anne dörren och det visar sig att det är Timrå som är och hälsar på. Hyfsat förvånad blev jag men det är kul, för man skärper sig som fan.
Och jag gjorde lite saker som jag inte får göra. Men från och med nu är det slut med det.

När klockan slog fem och alla gick hem så skulle jag på Elevrådsmöte. Det var en intressant historia som vanligt. Det känns som att jag får skit för åsikter som inte ens är mina eftersom att jag för fram dom. Men men, sånt är väl livet när man vågar säga en åsikt högt. Sen så bestämdes det att jag blev vice ordförande. Så hädanefter vill jag att alla kallar mig för Vice Ordförande Johan. Och det är inte en önskan utan ett krav.

Haha, Stacy-Ann for ut ur Top Model. Så jävla rätt, även om jag tyckte att Fatima var helt bakom flötet.
Nej, nu ska jag diska. Grattis Ann!


Födelsedagsbarnet! Och nej, såhär går hon inte klädd i skolan!

Kommentarer
Postat av: malin

1. Fantastisk outfit, hon borde alltid vara klädd så!

2. Fan vad like hon är Tori i Alice in videoland...

2008-09-25 @ 01:52:22
URL: http://cordykaye.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså ann e sjukt lik nina på den där bilden.. its sick

2008-09-25 @ 21:28:56
Postat av: N A T

Eller hur! Nina? Ann? Annina?? Ninann..?! Förvirrande

2008-09-25 @ 22:16:50
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0