Har du någon gång haft en taliban i ditt hem?


Det har jag.

Och vad har mer hänt i dagarna? Jo förutom att min make (som numera konverterat till Islam) är hemma så har jag handlat ett par stuprörsbyxor som är gröna. Bara en sån sak. Tajta också. Bara en sån sak. Och jag ser smal ut i dom. Bara en sån sak.


Aint she a beauty?

Nu är det hell week som gäller innan föreställningar händer i helgen och under tiden så är det föreställningar på Operan också. Men nu är jag som ska somna in till doften av Ajax.

Kommentarer
Postat av: malin

jag diggar tischan :D

och vet du varför du ser smal ut i dom byxorna?

FÖR ATT DU ÄR SMAL, TRATTSKALLE!!!

2009-04-20 @ 20:48:04
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0