Kungliga Operan here I come.

Dåså. Jag har gjort Globen, jag har gjort Cirkus. Jag har gjort Sundsvall och jag gör Stockholm. Nu är det dags för Kungliga Operan - Sveriges Nationalscen. Visserligen går och står vi mest hela tiden, men jag kommer iaf att stå där.
Imorgon är det premiär på Ringaren i Notre Dame av Pär Isberg och jag tror det blir en riktigt bra föreställning. Det är helt sjukt att vi är med där. Skithäftigt faktiskt. Jag måste påminna mig själv om det hela tiden för det känns som att vi är med i en film. Jag skiter i vad vi gör, men att se dom jobba, det är fantastiskt.

Inspiration är ordet och som vår balettlärare sa idag så tror jag att det hjälper att se hur balett ska göras. Nu jävlar är det all in för mig. Operan är målet.


Marie och Oscar -  helt fantastiska dansare. Och oscars stickade tröja är så jävla snygg. Hunchbackcoutore liksom.

Kommentarer
Postat av: Chrille

Jag är glad och stolt!

Operan har jag dessutom särskild varmt om hjärtat på grundval av min otroligt pretentiösa hållning rent allmänt ;)

2009-04-03 @ 15:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0