Lördag kväll, vilken kväll.

När andra människor är ute och festar och umgås och har det trevligt så har jag diskat. För er som känner mig så förstår ni ju att jag har haft rätt kul ändå. Jag och min Ajaxflaska can throw quite the party,

Audition gick faktiskt bra och mitt nummer börjar kännas riktigt roligt nu! I helgen så smäller det så kom och titta på föreställningarna.

Tidigare idag var jag och såg musikalen Avenue Q och den är så jävla bra. Är den i närheten av er så gå och se, jag skrattade i tre timmar.
Den här bilden säger det mesta:



Men nu ska jag snart sova tror jag. Imorgon kommer Lars förbi och bor här en natt. Bara en sån sak.
Efter nästa vecka då blir det lite lugnare och mer tid för uppdateringar. Nu är det bara rep, ljussättning, rekvisitabygga, genrep, studioföreställningar och under hela tiden skola plus tre föreställningar på Operan. Allt på en vecka. Det är the life of a superstar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0