Mjukstartsvecka my ass.

Jag har då repat varenda kväll denna vecka, men det är okej för vi har ju mjukstartsvecka nu i skolan och nu kan jag ju alla koreografier så det blir liksom inget mer repande på det viset.
Och nu ska vi inte repa imorgon så jag är leeeeedig!

Men det är riktigt roligt faktiskt. Jag är verkligen inne i ett kommersiellt tänk just nu och jag tror att jag passar bra där. Det har gått bra nu också, mycket tack vare fantastiska coacher i Elin och Jonas.

Nu är det bara skola med faddermöte, balett och något slags Jan-snack och sen är jag ledig i några timmar innan jag ska sova och gå upp och fara till Polen, giga och sen sova innan jag far hem till Sverige för att sen sova och gå till skolan i en vecka. (Och helgen efter det händer det grejer också så jag får väl sova om en par tre veckor)

Min favoritbild från Sopot. Galet. Och på lördag kör vi igen, fast ingen vet riktigt vart.


Från paraden iår. Vi körde danstema och det är synd att han inte fångade benet när det var sträckt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0