Att ha helg är rätt skönt faktiskt.

För någon som aldrig får två lediga dagar så är det fruktansvärt skönt med lite helg.
Gårdagen var jättetrevligt. Först var det förfest med gratis dricka och sen for vi till Paradise och såg på Diamond Dogs med Hannes och Benji och jag har aldrig garvat så mycket. Dom var fab och kläderna sjukt tajta! Bögarna went crazy.

Sen så dansade vi hela natten med Junior, David, Chris, Daniel och folket!
Klockan 3 for alla hem och jag och Junior fick vänta 12 minuter på tunnelbanan, men då sprang jag in i Josef, eller Jesus-Josef som han borde kallas!

Insåg en bit på vägen att min cykel stod vid rådhuset så jag fick gå från T-Centralen och sen cykla därifrån! Men efter ett litet tag så kom jag hem, men tvi vale vad kallt det var.
Nu är det Mello och jag hoppas svenska folket skärper sig lite. Ska bli kul också att se Thomas, Nathalie och dom andra man känner!

Ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0