En till utmaning såhär på morgonkvisten!

Blev utmanad av Malin

Utmaningen går ut på att:

- Gå in i mappen "mina bilder".

- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.

- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.

- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.

 
Ooh, sexigt värre!

Denna vackra händelse skedde i källaren på ambassadeur där våran loge var när jag gigade med Urban Angels. Det var Studio 54 - tema så vi gjorde en del ur Club Kidz och gick omkring och glammade hela kvällen. Jävligt roligt och sjukt snygg var jag!

De sex utmanade är:
Lisa
Linnea
Veronica
Jocke
Nat
Junior

Kommentarer
Postat av: malin

haha, lovely pic...

jo, frasigt är det när man blonderat för mycket och det är torrt och läskigt...

2009-02-12 @ 16:28:32
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com
Postat av: Celina

Jo jag antar att det blir så ibland... ja men det är klart du ska komma och ta klass för mig! =D Förväntar mig att se ditt söta tryne i danssalen på torsdag! ;)

2009-02-13 @ 20:20:44
URL: http://schlaijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0