Gahbleau!

Ungefär så känner jag mig nu.


Har egentligen inte vilat alls men ändå haft en bra helg. Igår var vi ut och det slutade med att vi stod och houseade med en tjej från Cullberg. Helt sjukt. Hon visade sin point och det är det sjukaste jag någonsin sett. Fantastisk dansare som kan dansa hiphop och house lika bra som balett. Sån jävla inspiration.


Hur ofta springer man på en Cullbergdansare på bögklubbar? Tack Junior för att du tog med henne.

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, skulle behöva greja en massa men det får jag ta i något annat liv. Tack för den här helgen ni som var med!
Slutligen vill jag önska BodypumpElaine och Karin Schlager Top Model Diva (dom heter så i min telefon) en bra resa. Och lycka till alla ni som ska söka Hairspray, All in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0