Goodiebag!

Mina inlägg de kommande dagarna kommer vara lite återblickar då jag insåg att jag missat att berätta om vissa saker. Härom helgen var jag ju på en liten fest som mina väninnor var värdinnor för. Dom delade ut goodiebags och drack gratis drinkar. Vi kom självklart dit och snyltade på dom!

Jag råkade få med mig 5 goodiebags hem. Tänkte att nu är det en massa galna hårprodukter och grejer. Ja, och nej.

Jag fick med mig 4 balsam men bara ett schampoo, känns ju sådär. Sen fick jag en hårfönsbehandlingsgrej och 4 mousseflaskor som jag tror är lovande för mitt hår!

Mer uppdateringar om livet kommer. Det händer galet mycket just nu.


Kommentarer
Postat av: malin

sno lite åt mig med, tack! mitt hår är frasigt och imorgon ska jag blondera IGEN :D

2009-02-12 @ 03:12:43
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0