Inspiration

Från fett otippat håll. Och nej, jag menar inte Val även om han sa bra saker också.
Jag borde bli avundsjuk och bitter men ser möjligheter. Men det är svårt att skapa något nytt som ingen sett förut.

För övrigt var det jävligt roligt på Gaygalan. Många riktigt packade kändisar och många ansikten man känner igen av för många anledningar. Hängde lite med otippat folk men skolan idag var sletet på riktigt.
Nu ska jag snart sova och önska mig ett bättre liv (ja lite bitter måste jag ju vara).


Detta måste vara sjukt sant för dansare.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du är utmanad! Läs min blogg för info.

Kram!

2009-02-05 @ 11:03:55
URL: http://sapho.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0