Nu börjar de sex bästa veckorna på året, men det är lite tomt.

Gårdagen spenderades hemma hos Emelie (Karlsson) med ett litet födelsedagspartaj som slutade på Grodan där vi dansade som aldrig förr.
Det kommer att komma en historia om min nya jacka som Tigerklo blev lite för kärvänlig med samt om när han höll på att få en käftsmäll inne på krogen (inte av mig då).


Födelsedagsbarnet med roomie.

Men, ikväll smäller det, Melodifestivalen drar igång och det ska bli sjukt kul. Kommer kännas konstigt då varken Elaine, Karin eller Zain är här men vi får ha internetkontakt. Och bara om två veckor så ska Chris vara med, skitkul!



Dock så ska jag jobba först (as always) men en sak som har hänt är att jag har sagt upp mig! Så inom en månad så har jag lediga helger, det blir fabolous!
Nu säger jag tack till alla för igår, det var sjukt kul! Självklart var Jessica där också, men det är så det ska vara!

Kom in och drick kaffe vetja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0