Ringaren i Notre fucking jävla Dame

En utav grejerna som jag inte har berättat om som händer i mitt liv just nu är att vi killar på skolan har fått ett erbjudande att vara med på Operan i Ringaren i Notre Dame. Den sätts upp i April/Maj och vi är typ dansstatister.
(För er mindre belevade inom kulturområdet så är Operan bland det största man kan göra i danssverige, speciellt i den klassiska/moderna världen. Och man dansar där också, även fast det heter Operan)

Så nu repar vi i princip varje vecka, och jag har äntligen fått en anledning att säga upp mig från sleven. (Kommer sakna pengarna dock) Jag trodde ju mest vi skulle gå och stå men vi ska fan göra splithopp (ála second efface kanske det heter på rätt terminologi) och allt möjligt. Men det blir roligt... hoppas jag. Kul att se hur dom jobbar om inte annat, men shit vad dom tycker att vi suger.



Jag tror iofs att den kommer bli skitbra, kanske inte just vår insats dock.


Kommentarer
Postat av: W A R G

Haha jag vet att han inte är gay i alla fall :D



Kul det där med operan! Ni får fan se till att öva för jag vill se er splitthoppa om jag ska komma och kolla :D

2009-02-18 @ 23:16:13
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: malin

hahaha...förlåt, men du lät så rolig:

men shit vad dom tycker vi suger...

klart dom inte gör. inte sådär på riktigt iafl!

2009-02-19 @ 02:23:03
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0