Utmaning

Utmaning: Sju sanningar om mig


Jag blev utmanad av Veronica (http://sapho.bloggagratis.se/)


Regler:

1. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.

2. Länka sju personer i slutet av ditt inlägg som du vill ska anta utmaningen.

3. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade.


Sju sanningar om mig:

1. Jag är (eller tror åtminstone att jag är) medveten om hur folk uppfattar mig, men jag bryr mig alltid inte om hur den uppfattningen är.
2. Är väldigt sällan nöjd över min egna prestation

3. Lever mitt liv efter "fake it til you make it" alternativt "det löser sig" som i princip alltid funkar.

4. Är galet pedantiskt i tanken och när tid och tillfälle ges även i praktiken.
5. Hatar när folk som inte kan ska ta kommandot och tycker att det oftast blir bäst om jag gör det.
6. Klarar inte av folk som är för pretentiösa, man ska inte ta sig själv på för stort allvar, eller andra... och speciellt inte mig.
7. Har sjukt svårt att sova på nätterna och gå upp på mornarna så sanningen är väl den att jag är en kvällsmänniska av rang.


Jag utmanar:

Junior

Nat (har redan gjort den)

Jocke

Malin

Lisa

Linnea


Kommentarer
Postat av: Boobgirl

ursäkta mig, men jag tror visst att Unge Herr Johan Forsberg är avundsjuk på min vackra bild då jag spelar krumhorn. Kan det vara så att du också skulle ivlja lära dig att spela Krumhorn?

2009-02-10 @ 08:03:07
URL: http://frulindberg.blogg.se/
Postat av: johannis

johan, det här är ju bara sanningar som alla redan vet om. det ska vara smaskiga hemligheter! :)

2009-02-10 @ 12:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0