Äckligt, det är vad det är.

En tanke slog mig, och det är att min fot kanske inte har läkt pga all alkohol jag har fått i mig. Men läkaren sa ingenting om det.

Men iochmed att jag redan för en vecka sen var less på alkohol så säger jag nu att efter ikväll börjar min nyktra termin på Ackis. Inte för att jag tror det själv,  men det är ju tanken som räknas. Och jag ska faktiskt försöka att inte supa arslet av mig, jag blir bara fetare och får äckligare hy av det. Men jävlar va roligt det är!

Har haft en galet bra dag i övrigt! Träffade Carin och hennes danska kompis och sen åkte vi och hade farewellfika för Nettan med mig, Chris, Zain, Linda, Elaine, Jessica, Rami, Carin, Mari och ja, dom stackarna på Kaffekoppen. Vi är nog portade nu!
Nu blir det som vanligt en fantastisk galakväll med Chris, Karin och Jessica, och detta är min outfit.


Jag vet att I look like shit men det var ett femminutersombyte... men visst är skjortan lite snygg? Den är ny.
Håret är lite improviserat med plattången!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Snögg skjort. Eller hur säger man i Norrland?

2009-01-05 @ 14:02:21
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0