Let's Dance if you wanna be on top.

För första gången på många veckor, och innan dess många år så har jag spenderat en fredagkväll ensam. Och det tar inte stopp där, jag drack inte ens alkohol. Istället så tog jag en liten sväng till sleven, och då menar jag mitt sleven på andra sidan stan, för att sno toalettpapper. Är man fattig så är man.

Fixade lite nya Top Model- avsnitt också eftersom jag verkligen ville se makeovern och är väl inte jättenöjd med allt, men all and all så är denna säsong typ den bästa ever. Mina favoriter är Marjorie, Elina och Isis (som för övrigt är en mtf-transsexual).

Sen var det ju premiär för Let's Dance och det är ju alltid en cirkus. Överraskningarna var många. Detta är min åsikt:
Blondinbella var rätt otippat (fråga mig inte varför jag trodde hon var bra) odansant. Trodde verkligen hon skulle knäcka men det var bara pinsamt.
Kitty var förmodligen personlighetsmässigt den största chocken. Trodde hon var vettig men verkar bara dryg och självupptagen.
Men det fanns ju även guldkorn som Morgan, Carl Jan och så naturligtvis min favorit Elisabeth Höglund. Vilken kvinna. Och vilken man hon dansar med dessutom som bara lyfter upp henne som om hon vore Mat-Tina. Bra där Tobbe.


Min nya favorit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0