Ni trodde att måndagar var jobbiga?

You aint seen nothing yet.

Jag visste att det skulle bli jobbigt. Men det här är bara löjligt.
Det började med pilates kl 9 och numera kör hon bara övning på övning på övning. Och en massa magstyrka.
Direkt till baletten där Ane Mari som vanligt dödar oss. Och idag så testade jag att hoppa lite och då sa hon: "Välkommen tillbaka till golvet på mitten" vilket naturligtvis innebar att jag blev tvungen att hoppa alla hoppen fast mina fötter och vader inte har explosivitet i sig någonstans.
När det sedan blev dags för jazz så körde hon naturligtvis sin mördarmagstyrkedel i uppvärmningen som trots sin korta längd är bland det jobbigaste jag har gjort.
I slutet av lektionen fick jag och Tanne ryck och kickade och hoppade men det höll i ungefär 2 min innan vi föll ihop döda. Då började akrobatiken. Är det något jag saknar så är det styrka i överkroppen. Det är så jävla tungt, och vi började med att testa att hjula utan händer idag. Snacka om att gå snabbt framåt!

Nu ska jag ta tag i mitt liv och göra alla sjuhundra saker jag måste hinna med denna veckan.
Ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0