Penetrerad lite för länge

Got your attention right?

Efter en mördardag i skolan skulle jag bege mig till akupunktören min och så gjorde jag. Han körde in nålarna i mig och jag låg där medans han tränade. Efter ett tag somnade jag och när jag vaknade undrade jag lite lätt vad klockan, och framförallt han, var. Det visade sig att istället för de dryga 45 minutrarna jag brukar ligga så blev det 2 timmar. Man får se det som gratis är gott. Men jävlar vad min fot var avslappnad sen.

Som sagt så är schemat mördande och imorgon är inget undantag.
09:00 - 10:00 Kroppskunskap (brukar bestå av att springa, träna kondition eller styrka)
10:30 - 12:15 Modernt (kanske inte låter jobbigt, men Jeanette Bolding är galen)
13:30 - 15:15 Balett (ni har iiingen aning om hur jobbigt det är, det är helt sjukt)
15:30 - 17:00 Partnering (testa själva att i en och en halv timme lyfta runt på någon)

Alltså onsdag kommer inte bli nådig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0