Skål och välkommen.

Jag har blivit fruktansvärt ful under julen. Tjock och ful. Det ska bli grymt skönt att börja träna igen.


On other notes så har ju även jag några nyårslöften. Ett är att sluta på sleven och börja göra något jag verkligen vill för extrapengar. Om det så ska vara dans/frilans/prostitution eller någon väl vald klädbutik. Jag kan inte stå på ett jobb så länge, det håller inte.
Ett annat är att stretcha. Jag ska innan årets slut vara i min fulla potential.

På något sätt känns allt lättare nu. Jag vet inte om det beror på det nya året eller inte, men jag räknar inte med att det håller. Vi får väl se till veckan hur allt artar sig.  
Orkar inte mer skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0