Some things dont come for free

Bara så att ni vet så pallar inte jag med dramat. Jag vet att jag kan vara en dramaqueen men jag är en vettig människa så lyssna på mig först.

Hade en riktigt trevlig kväll igår, mycket tack vare Christack så mycket säger jag till honom! Jävligt roligt var det ur många aspekter och så jävla dramafree. Första gången jag kände mig fri på länge... kan det ha berott på alkoholen?
I övrigt så tänker jag sno två grejer från Nat här. Det första är schemat och lyckan över att vi ska ha.... akrobatik!!


Hur bra får det bli liksom? Sug på den musikal!

Det andra är mitt nyårslöfte, jag har många men detta är ett bestående och det viktigaste.

Either one will do.

Kommentarer
Postat av: malin

2009-01-04 @ 20:09:56
Postat av: malin

haha, jaså? vilka tänker du på då?

2009-01-04 @ 20:11:20
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0