Då gör vi ett nytt försök.

Jag håller ju just nu på att äta upp allt jag äger för att ha så lite som möjligt kvar att flytta.
Då går man igenom sånt man har köpt men inte velat tillaga för att det inte är så tilltalande. En sån grej för mig är kyckling.

Som någon slags semivegitarian så äter ju jag kyckling ibland men tillagar det inte. Men nu tänkte jag att jag nog bara var jävligt päcklig och bita ihop och le måste jag ju kunna göra. Jag har ju sett kycklingkött förut.
Men, grejen var den, att dessa kycklinglår (från Kronfågel dessutom) mer såg ut som inälvor eller någon slags hjärna. Jag vet inte om det är så det brukar se ut men efter jag hade tinat upp den i en timme så slängde jag hela skiten och håller nu på att tina upp lax. Jag tror inte att den kommer gå samma öde till mötes men man vet aldrig.


Alltså, ska det se ut såhär?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fy vad äckligt!

2009-07-12 @ 20:14:37
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: johannis

Jag tycker det ser ut som ett gäng aborterade hundfoster.

2009-07-12 @ 21:08:47
Postat av: malin

såg skumt ut.

det där är anledningen till att jag inte tinar upp kycklingen innan jag tillagar den!

jag är också päcklig.

och det står jag för.

2009-07-13 @ 02:19:54
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0