Det är nu det händer.

Nu blir det mer roligt. Fan va glad jag är.
Och på det så är jag här, bland dessa underbara människor som är så sjuka i huvudet att jag dör.


Detta är läget mest hela tiden.

Jag är sjukt trött, lite less på min luftmadrass (som jag alltid glömmer att pumpa upp innan folk i mitt rum gått och lagt sig för kvällen vilket resulterar i att jag i princip ligger på golvet) men otroooooligt glad. Lägg nu märke till de många o:na där. Jag är inte den som är den som är den som måste ha en lite lätt dyslektisk stavning för att prove a point men i detta fall så kändes det nödvändigt.

The Kippersunds is the shit! Nu vandrar hon förbi mig med disk och imorgon bitti kl 7 står frukosten redo. Vilken kvinna, vilken familj!

Nej, om jag någon gång tänker på att inte göra något stagefightigt, påminn mig om detta då!
Nu ska jag sova. (Är tanken, realiteten brukar bli något annat)
2009 - det är året. Romantikens, kärlekens och framförallt livets år.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag blir ju alldeles sentimental här. Det är en bra egenskap att bli så glad för andras skull. Men fan så avundsjuk jag är på samma gång!

2009-07-17 @ 00:59:25
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Boobgirl

ursäkta? vem är du och vad har du gjort av Infantboy? Är det möjligen så att du har börjat knarka? Jag blir orolig. Hör av dig.

2009-07-17 @ 11:27:44
URL: http://frulindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0