Ja for vi elsker dette lande.

Herregud vilken dag. Förutom min morgon så har min dag också varit lite egen. Kom fram till Oslo på utsatt tid och blev naturligtvis kär i varje norrman jag träffade eftersom norska är så charmigt. Tog tåget och hittade fram alldeles själv. Möttes av en massa glada och goa människor som jag träffar alldeles för sällan och hoppade rakt in i en värja/dolk-klass.

Efter Sword & Shield och Quarterstaff så blev det lite kniv och senare en norsk Zombiefilm. Var annars liksom?


När alla äcklades av allt blod och alla inälvor så åt jag min middag. Fullkornspenne med fiskpinnar. Ja, jag är väl en lika bra gourmet som Tjärnström.

Fick också veta att jag måste fara hem och repa så jag hinner nog bara stanna tills på söndag och sen kanske hinner åka tillbaka men eftersom vi ska repa när jag flyttar så vet jag inte riktigt hur det ska lösas. Men det gör det. Det är det värt!


Detta är alltså Hamar. Det är ju helt sjukt hur likt Norge är Sverige. Det är som att vara hemma men med ett läskigt Desperate Housewives - filter på allt.

Och för er som inte fattar hur stort detta är så säger jag såhär.
På första klassen som jag klev in på så höll läraren på att berätta en liten anekdot om när han tränade Mel Gibson. Och nu kom mannen som koreograferat Star Wars fighter. Han är en riktigt tjock amerikan men rör sig som en vind. Galet.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Helt sjukt men jag såg en person i förrgår och tänkte att han var lik Junior... Kanske såg honom då! Men nu är jag efter en fruktansvärd flygresa framme i NYC. Ska förmodligen träffa Sofia imorn! :) WOW! Coolt med september, vart kommer man kunna se dig showa? Jag vill se! Kram

2009-07-15 @ 04:05:06
URL: http://myownwords.blogg.se/
Postat av: malin

fiskpinnar is da shit ;)

och tjernström stavas med e, din lilla bastard!

2009-07-18 @ 01:33:38
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0