Lägesrapport.

Vettefan vad jag ska skriva men livet går vidare här. Folk sitter inne i teatern och dom har smällt upp en projektor och en jätteduk där zombiefilmer rullar ikapp med allt som har med våld och fighting att göra. Om ni trodde att dansare var nördiga så är vi inte ensamma åtminstone.

Middagen igår som jag berättade om fick en repris idag. Och det är inte som Friends som fortfarande är roligt.

 
Denna gång försökte jag mig på Aioli till. Det var inte okej.

I övrigt så är Norge fortfarande fint. Såhär såg det ut när jag var på tåget påväg till Hamar.


Helt okej första anblick av landet. Jag gillar det. Det är fint.

I övrigt så har jag fått ett erbjudande om en blind date med en häcklöpare hemma i Stockholm så vi får väl se hur det går. Om ingen annan får tummen ur (eller möjligtvis in) så kanske jag kör på. Och ja, det är roligt att han är just häcklöpare.

Nu ska jag väl ta och sova strax. Det är ju ändå tidiga mornar.
Kalinichta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0