Michael Jackson Flashmob Tribute

Igår så var jag en av jävligt många dansare som deltog i en flashmob runtomkring i Stockholm för att hylla MJ.
Det var galet kul, blev galet bra och till och med uppmärksammat i Perez Hiltons blogg.


Så nu har man vart med där också, då måste man ju vara en kändis.

Fast viktigaste är nog som Perez själv skrev; Sweden rules.
Tack Bounce och alla ni som var där, bra jobbat. Och tack till Richard Herrey för mat och gästvänlighet. Fantastiskt.



Enjoy. Jag är jävligt stolt över vad vi åstadkom.


Kommentarer
Postat av: Anna-Lovisa

OHmy det här var riktigt jävla grymt och vackert! Tack för att du filmat, hade mer än gärna varit där. Jag som tycker kom en gång ur den utrotningshotade F-klassen, du vet på Hedbergska.. Glad jag blir att inse att du går på Balettakademien nu! Hade man frågat mig så skulle jag sagt det själv för fem år sen "den där Johan kommer gå långt" jaja haha.. Jag ska faktiskt ta några danskurser jag också i höst. Vi kanske ses :)

2009-07-09 @ 21:16:19
Postat av: malin

fett. nog för att min dator hatar youtube så jag såg inte hela klippet, men fett. fett med fett!

jag vill också kunna dansa och göra såna här härliga saker :D vi får göra spontanmusikal nångång ;)

btw; JAG KOM IN!

POK

2009-07-10 @ 00:50:46
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com
Postat av: Figge

Fan va coolt! :D

2009-07-11 @ 16:30:04
Postat av: mitha

det där va mäktigt som fan! Synd jag inte var på plats och såg er alla härliga dansare!

2009-07-12 @ 15:18:36
URL: http://www.himmelohelvete.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0