Felknullad i huvudet?

Det var ju också ett uttryck.

Imorgon hörni, då är det inte vilken dag som helst. Då är det dagen som jag får mitt kontraktserbjudande på våran 4:a. WACCK är på G. Själv så får jag ju panik över att inte kunna göra exakt som jag vill men jag tror det blir bra ändå. Jag måste ju lära mig att handskas med andra människor någon gång.

Och på något bisarrt jävla vis så börjar jag känna att jag kommer att sakna den här hålan.

Men är den egentligen värd att bo i?

Jag gör en liten pro/con-list.

Pros:

  • Ändå rätt nära innerstan.
  • Mitt egna.
  • Inga grannar som klagar.
  • Rätt okej område ibland.
  • Billigt.

    Cons:
  • Fortfarande inte i innerstan.
  • Svart, så jag skulle kunna bli utkickad när som helst. Och jag får inte ändra något.
  • Grannar som är lite konstiga och inte fattar tvättstugevett. (And as of today, fulla också)
  • Helt jävla off egentligen fast fortfarande nazister här.
  • Inte lika billigt som en studentlägenhet.


Aja, det blir nog kanon det här. Ser sjukt mycket fram emot att få packa upp och göra iordning det nya stället.
 WACCK for the future.


Kommentarer
Postat av: Junior

Du är så jävla skön!

2009-06-22 @ 00:15:48
URL: http://themannequin.blogg.se/
Postat av: malin

med andra saker antar jag att du menar alkohol. mamma har redan berättat om andningsstilleståndet.

hittills har jag varit småhög och fått huvudvärk.

don't like.

2009-06-22 @ 01:26:13
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0