Grattis Sverige, typ?

Ja vad fan ska man säga egentligen? Grattis? Jag har faktiskt några suspekta norska källor som säger att dom säger det till varandra på syttonde mai. Men vad grattar man till då? Självständighet? Ens egna awesomness?



En sak är iaf säker; jag har aldrig sett så många ickesvenskar på stan som idag.
Och nej, jag är inte rasist, men förutom att Sverige är sjukt mångkulturellt så var det 300 galna danskar på plattan, (jag antar att det var någon slags fotbollsmatch eller hockey eller något liknande), och sen var det turister överrallt. Dom verkar tycka att våran nationaldag är mer spännande än vad vi gör.

Och jag såg Kungen och Drottningen också. Det var sådär lagomt med mellanmjölk. Men barnen, och Carl Philip. DAMN!
Han var het han. Ojojoj.


Inte den bästa bilden, men irl, woow.

Kommer också egna bilder från tillställningen men nu så ska jag ta en öl med Walle hos Kirre.
Ta for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0