I'm too sexy for this shirt..

Igår var det ju modevisning på Hötorget för Gul & Blå -butiken som ligger där. Yours truly var modell och gick röda mattan i regnet.

Vi var där hela dagen och när vi kom dit vid tio fick vi kaffe som två timmar senare var utbytt mot en bag-in-box. (Så att vi skulle leverera och ha roligt). Och det hade vi.
Hur såg vi ut då kanske ni undrar? Jo, alla var snygga utom jag som fick en liten för tajt t-shirt i ena outfiten och snickarbyxor i den andra. Det är inte min kopp te, men det funkade. Sen så fick jag också ett par asschyssta nördbriller som jag sen fick behålla. Dom var fab!

Här kommer nu en jäävla massa bilder.


Min första outfit, älskar glasögonen men kände mig lite tjock i tishan.


Outfit två som senare fick en gubbkeps också. När jag kom ut i denna spelades I'm too sexy...


Navas, Alex och jag.


Hela grejen började med lite lindy för att locka folk, vilket lyckades.


Nathalie med sin snygga gång till rock.


Sen kom nörden och försökte flörta lite..


Hot or not? Jag vet vad jag tycker.


Nat blev lite arg när jag flörtade med tjejerna i publiken.


Alex, Jens och Wille.


I'm too sexy for this shirt, so sexy it hurts..


When I shake my little tush on the catwalk...


Slut och klart.



Hela gänget

Kommentarer
Postat av: johannis

lööööve the glasses!

2009-06-16 @ 13:21:53
Postat av: malin

jag diggar första outfiten!!! och smsa mig genast och berätta vart jag kan få tag på likadana glasögon! jag tror de skulle vara döheta till min döheta nya frisyr...:D

2009-06-18 @ 00:44:39
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com
Postat av: Celina

Ååh va kul ni ser ut att ha haft det! =) Syns att jag inte kunde haka på... Haha förresten, du påminner lite om Bingo Remér i glasögonoutfiten... ;)

Pöss och kram på daj!



http://3.bp.blogspot.com/_P5Er2cQO4h8/Rwn5c0Ss83I/AAAAAAAABAo/j2Z5dUwTxHI/s320/big_09141436GemensamBremertBingo.jpg

2009-06-18 @ 19:48:29
URL: http://schlaijna.blogg.se/
Postat av: Celina

Haha, kolla länken i mitt förra meddelande och jämför med tredje bilden uppifrån på din blogg! XD Hemligt syskon? ;) Men jag måste ändå säga att du ser ju faktiskt ljusår bättre ut än honom. =)

2009-06-18 @ 19:50:45
URL: http://schlaijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0