Men din mamma är karma.

Det är på den nivån idag.

Tro på fan att jag sitter uppe halva natten för att vakta tågbiljetter på Tradera, så min sömn blir sönderhackad i bitar. What for? För att komma till tågstationen i tid, stå i universums längsta kö i den enda av 20 automater som fungerar, för att sen komma fram då den lägger av precis just för mig. Det hjälper inte direkt att det då är fyra minuter kvar tills tåget går på perrong 18b som är ungefär en halvmil bort. När jag då kommer på, svettig och jävlig och med en enorm väska så går det bra (man ska vara glad över det lilla) att åka med, men jag sitter i andra änden av tåget. Så precis när alla idioter till resenärer ska börja stå upp och lägga alla sina grejer i mittgången ska jag på något Fångarna på Fortet - sätt ta mig fram till min plats. Det gick ju faktiskt helt okej. Så jag sitter i min godan ro och låter svetten torka till Desperate då dom börjar prata. Med hörlurar i örat så tänker jag inte på det till en början och det slutar med att jag bara hör: "Då får vi önska er en trevlig resa vidare till Gnarp, och sen till Sundsvall". Rutinerad resenär som man är så inser jag ju att vi måste ta buss sista biten. Jag hatar att åka buss. Människor är så äckliga. Speciellt när dom reser.

Så det är ungefär så bra mitt liv är, och nu får jag bara hoppas på att Johanna (som jag ska överraska på hennes studentmottagning) inte har tid att läsa min blogg innan imorgon kväll. För let's face the facts, jag kan ju inte sluta underhålla er bara för att jag ska överraska henne, eller hur?

Nu ska jag spotta lite på tåget och packa ihop mitt tillfälliga hem som jag har skapat här. Men vi ses i Sundsvall.

Dagens humör är inte på humör. Han är arg.


Kommentarer
Postat av: johannis

Tack Johan! Du gjorde min dag ännu bättre. Fyfan vad glad jag blev. Puzzzzz och kjaaammizizizzzz! :) :)

2009-06-12 @ 11:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0