Back on the train track.

Tiden går fort när man har roligt, men även nu.¨

Efter en lång helg med mycket rep, instudering kan man till och med kalla det, och väldigt lite sömn så är jag äntligen på väg hem till min kära storstad. Det har gått bra trots tidsbrist och improvisationshistorier och så fort jag listar ut hur i hela fridens torg man får in videos på bloggen utan att lägga upp dom på youtube kan ni få se vad jag har skapat för ett mästerverk. Om jag höjer era förhoppningar nu så är det meningen. Det blir så mycket mer av ett antiklimax då.

Nu ska jag fakturera, koreografera och förhoppningsvis se på Twilight (tack Quazi) innan jag kommer hem.
More info later.


Y-dance? in action på en dansfestival i Frankrike i stycket Skogen.

Kommentarer
Postat av: johannis

shit. där är jag. LÄNGE SEDAN.

2009-03-29 @ 20:50:35
Postat av: Quazi

haha, stycket... skogen...

2009-03-29 @ 21:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0