Back on track.

Nu jävlar blir det åka av. Nu när jag har spytt upp allt jag ägt och har så ska jag börja på ny kula. Men det jag åt för att bli bättre räknas inte, för det var det enda jag kunde äta som var bra för magen.

Och lördag räknas inte heller för då är det final. Men i övrigt så.

Mitt första mål mat gick ner men det ska bli intressant att ha Eythan hela morgonen när jag sedan i söndags sammanlag har ätit en frukost och två middagar. Energin är liksom inte på topp. Och vad som händer i skolan vill jag inte ens tänka på.

Nu är det all in.
 
Detta är mitt mål.

Kommentarer
Postat av: Anonym

love love love karen!!!!!

2009-03-13 @ 18:55:19
Postat av: Nat

Tack för tipset, har vart å köpt det nu! Hur mår du då? Frisk since you've been pooping?

2009-03-14 @ 18:35:44
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0