Vad går dina dagar ut på?

Mina dagar har bestått av att jag går till skolan, har en klass, åker till Operan och står, går och springer lite för att sen åka tillbaka till skolan och titta på en instudering jag inte får vara med i. Tack för den televerket liksom.

Jag ska inte klaga (mer än jag brukar) för jag tycker Operan är fantastiskt inspirerande och fascinerande och jag är glad att jag är där. Framför allt med tanke på den kommande premiärfesten som vi ska få vara med på. Café Operas mat i Rotundan med vin till. Det är helt okej,

Nu ska jag bara hoppas på att resten av livet håller ihop. Men David är klar, Robin med, och jag snart så då är det väl bara fakturahistorierna och sjukhusbestyret kvar. Men det kan ju å andra sidan ta tid.

Sova.nu borde finnas som gadget till Vista säger jag bara.


Random bild från arkivet. Johan anno 2005. Sporting the frill redan där.

Kommentarer
Postat av: Chrille

Obviously very hot ;)

2009-04-01 @ 23:49:30
Postat av: Amalia

Haha, den Johan kommer man ihåg:P Men det syns att de är ett tag sen!

2009-04-02 @ 00:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0