En fredagkväll i Eskilstuna.

Nu i HD-format.

Man kanske kan tro att jag är ute och svänger mina lurviga med ett glas i handen och faktum är att det gör jag också. Men utan glas. Och i Eskilstuna. Fråga mig inte varför.
Just nu så har vi lagt och repat in koreografi till Hung Up på hotellrummet som vi ska göra bakom en Madonnalookalike SpringPride här.
Kan inte riktigt beskriva denna surrealistiska situation. Några väl valda ord är: 15kvm, discodans, 90-talsklubbmusik, pizza och framför allt Eskilstuna. Som sagt, jag är bortom ord just nu.



Detta är stämningen ungefär. Men roligt har vi även om vi ska upp och soundchecka om en cirka 7 timmar.


Nej, vi har inte valt kläderna själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0